Сучасний урок англійської мови в контексті модернізації іншомовної освіти
Знання іноземної мови – ключ до успіху в сучасному світі, де міжкультурне спілкування та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Європейський шлях розвитку українського суспільства ставить перед учителем іноземної мови нову мету – розширювати світогляд громадянина єдиної Європи, особистості здатної до інновацій.
29.02.2024 року у режимі он-лайн відбувся семінар-практикум вчителів англійської мови з теми: "Сучасний урок англійської мови в контексті модернізації іншомовної освіти". Досвідом своєї роботи поділилася вчитель Дибинецької гімназії Оксана Волинець.
Оскільки ми живемо в епоху інформаційних технологій і сучасні діти відрізняються від попередніх поколінь іншими стилями сприймання інформації, новими уподобаннями, іншими способами мислення, то учасники продовжували знайомитись із сучасними технологіями навчання іноземної мови на засадах компетентісного навчання і новими тенденціями формування іншомовної комунікативної компетентності учнів на уроці англійської мови.
На засіданні було висвітлено питання у формі практичного заняття з вчителями: «створення освітнього контенту на платформі штучного інтелекту» (О. Волинець), До обговорення проблеми активно долучилися педагоги громади, а саме: К.Ляшенко (вчитель Богуславського ліцею №2), В.Зоря (вчитель Саварської гімназії), І. Горовенко (вчитель Ісайківської гімназії).
Учасники зібрання не лише поповнили свій досвід теоретичними знаннями, а й практично долучилися до створення навчального контенту засобами штучного інтелекту.
Спільно були розроблені і рекомендації семінару:
- Постійно бути у пошуку форм, навчальних підходів, методів, урізноманітнення технік проведення уроків, які б сприяли всебічному розвитку дитини, її нахилів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових особливостей;
- Створювати мовне середовище для школярів, у якому відбувається інтеграція компонентів культури у процес навчання;
- Впроваджувати у практику роботи можливості штучного інтелекту для створення навчального контенту;
- Орієнтуватися на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм, педагогіку партнерства, новий зміст освіти, заснований на формуванні необхідних умінь для успішної самореалізації в суспільстві компетентностей.