A A A K K K
людям з порушенням зору
Соціально-гуманітарне управління виконавчого комітету Богуславської міської ради

Грошова щорічна разова адресна допомога сім’ям осіб з інвалідністю, дітям з інвалідністю

Дата: 05.05.2023 08:27
Кількість переглядів: 207

Відповідно до Київської обласної цільової програми «Турбота» на 2021-2025рр. надається грошова щорічна разова адресна допомога сім’ям осіб з інвалідністю, дітям з інвалідністю за рахунок коштів з обласного бюджету, якщо сукупний дохід особи з інвалідністю не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність на 01 січня року, в якому надається адресна грошова допомога (4186 грн.).

Для отримання разової адресної грошової допомоги заявник чи його представник надає відповідні документи, а саме:

1) Для сімей осіб з інвалідністю:

заява від заявника або його представника на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;

копія пенсійного посвідчення або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу;

копії сторінок паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта заявника у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

        копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);

копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;

        реквізити рахунку у банку для переказу коштів;

декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972);

для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

2) Для сімей дітей з інвалідністю:

заява від законного представника дитини з інвалідністю на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;

копія свідоцтва про народження дитини; після досягнення дитиною чотирнадцятирічного віку – копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку);

копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років;

копія індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972);

копії сторінок паспорта законного представника дитини у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника дитини (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);

реквізити рахунку у банку законного представника дитини з інвалідністю для переказу коштів;

для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

 3). У випадку подачі документів представником сім’ї особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю додатково надаються:

копії сторінок паспорта представника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків

нотаріально посвідчена довіреність на ім’я представника.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень